Malmö

Imorgon/idag vid 9tiden, kommer jag sitta på ett tåg till Malmö, ritandes som en idiot på min tatuering, som ska göras snarast. Ta mig en kopp kaffe med mamma, x2000's tågkaffe är sjukt gott nuförtiden, Arvid Nordqvist's ekologiska om jag kommer ihåg rätt.
Klockan är runt tre på natten och egentligen skulle jag väl sova, men jag sov till ungefär klockan 4 i eftermiddags, så jag är ju inte direkt trött just nu.

Det är när klockan blir lite extra för mycket som man nästan funderar på att inte sova alls, ibland känner jag att det kan kvitta.
Ingen som har bestämt att man måste sova alltid.
Visst, man mår sjukt mycket bättre , oftast, men man behöver heller inte alltid slicka ramarna på boxen, man kan vara lite utanför o peta.
( okej världens mest sämsta mening, men i mitt huvud lät det riktigt bra)



Jag märker att jag gör mindre viktiga saker vissa dagar, som att jag sitter och läser Bingo Rimér's blogg.
Han verkar iochförsig vara helt normal.
Men frågan är varför jag läser det, jag är inte den som tycker det är överdrivet kul att läsa normala bloggar.
Men Bingos läser jag klockan tre på natten.

Och upp ska jag om ca 4 timmar, det är ju frågan gott folk, mitt huvud pallar inte med att sova ändå.
Så det blir nog inget med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0