Magiskt ögonblick

Jag stör mig på att jag somnade innan och sov till nio, dock behövde jag det!
Herregud, vi har typ suttit i studion hela dagarna så länge vi har kunnat, och det känns och märks psykiskt haha, jag må vara lite småsjuk i huvet sen innan men efter denna veckan är det lite väl kan man tycka.
Fysiskt med, typ ont i ryggen, nacken överallt, och huvvet.
inte lätt , inte lätt.

Anders Bagge ( Mollsan) och Andreas Carlsson ( jag) , är sista dagen i studion imorgon, och imorgon ska det vara klart!
Vi är också bara där en halvdag för att vi ska till Linköping med släkten vid 12tiden, så vi har inte mycket tid på oss.
Dock är vi klara, nu är det bara att finslipa.





Här är lite av resultatet på dagarna, Bagge sitter och är nöjd, vi skriver lite skivkontrakt till folk, vi skriver lite låtar, vi har lite möten, vi fikar lite.



Andreas Carlsson är nöjd över den nyinspelade låten, som han gärna fort vill få ut på alla topplistor.


Anders Bagge mitt uppe i att lyssna på en ny stjärna! Här skapas det goa talanger.

Magiskt ögonblick.


Har inte sagt att vi är friska, men vem fan är det?
puss//Mimmi " Andreas Carlsson " F. Mohlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0