Linköping-releaseparty

Hemma för en stund sen, tagit mig en kopp kaffe med mamma och pappa.
Sjukt trött, men hoppas jag blir lite pigg snart , för då blir det att rita.
Har varit riktigt sugen hela dagen på att rita, men jag har haft andra saker för mig så har inte hunnit.

Åkte till Linköping idag med släkten, releaseparty för skivan som släpptes idag.. Eller : Min syster diplomerades tills socionom. You choose.

Mycket trevligt, restaurang efteråt och helt enkelt en riktigt trevlig kväll med släkten som är totalskön.
Plus min goe Simon och systers fästman ( som för övrigt är en go person han med).
Sen åkte vi hemåt vid nån tid som jag inte kommer ihåg, inte så relevant.
Men hade en go dag med goa människor, och denna helgen blir väl bara bättre kan jag tycka!
Imorgon ska jag & Simon umgås med min kära goa underbara Carro o hennes goa fästman.

Känner på mig att det kommer bli en riktigt go helg, den har ju börjat riktigt bra, och sluta bra kommer den med!
Så jävla gött humör är jag på , helt crazy är det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0