Ge mig ett jobb tack.

Idag har varit en lugn dag.
Åkte till mitt bonushem och duschade och fixade lite.
Sen kom Simon hem till mig, och vi somnade på golvet.
Låter kanske konstigt, och det är väl inte jättenormalt.
Men det va inte så speciellt konstigt just då.
Har saknat den där människan.

Sen kom jag hem till mamma och pappa och åt mat och kollade på Johan Falk, bra film.
Och nu kollade jag en sväng på Band of Brothers.

Mycket lugn dag iallafall.
Och nu tänkte jag spendera nån timme eller två på att skissa lite på tatueringar jag håller på med.

Motivationen är kvar gott folk.
Och jag kommer hålla lite uppdatering om ifall den försvinner, vilket den kommer göra en period.
inte kul.

Jag är så jävla sugen på ett jobb nu, kör på bara , ge mig ett, vadsomhelst!
Jag vill bara ha ett jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0