Forever my friend

Det är så härligt att vara sjukt trött, och känna att man kan sova ut dagen efter , och bara ta det lugnt, som jag gör varje dag ungefär.
Men nej, bara för att jag kände att det skulle va gött och inte göra nåt imorn, så ska jag ju absolut till arbetsförmedlingen, vid den goa tiden 14.00..
Det är så jävla ovärt och glömma bort såntdär.

Jag ska inte klaga, men jag kan inte direkt påstå att jag gillar dom.
Det är nåt obehagligt med arbetsförmedlingen..
Kan inte riktigt sätta fingret på vad dock.


Iallafall, så har jag varit i mitt bonushem och typ städat lite, inte för att det behövdes då jag är så himla duktig på att hålla fint runtomkring mig ( inte alls faktiskt)..
Och sen kom Simon och det var mysigt , för han hade jag inte sett på ett tag kändes det som!
Och idag/igår va det till och med 5 månadersdagen, det är najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0