<3

Tar mig en kopp kaffe.
Inatt har jag sovit hemma, det blir lätt rätt ensamt sådär i en lägenhet, när man är van att sova med någon.
Men idag ska jag tillbaka till mitt "bonushem" , jag diskade igår och städade ihop lite, så det är fint när jag kommer dit idag. Det är ett plus.
Då känner man sig välkommen.
Känner mig rätt van att bo där nu lite till och från, men perspektiv på tillvaron är en sak som är säker att man får.
Riktigt jävla mycket.
Att diskhögen blir sjukt stor även om man är själv.. varför väntar man nåra timmar med att diska för ?
Jag ska ta tag i detta livet nu, söka jobben som inte finns, söka dom jobben som inte finns 3 gånger extra.
Söka jobben jag inte ens har meriter till att söka.
Finns ingen tid till att fjanta runt, ta tillvara på saker och ting brukar det heta.
Jag är 19 år, men snart är jag 27 och fortfarande arbetslös & bor hemma om det går illa då vill säga.

Det lär det dock inte göra, för jag har en extremt fin pojkvän , sjukt bra vänner, en go familj , så jag har förutsättningarna, absolut.

Nu ska tatueringen ritas ihop, nu ska den dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0