Never doubt

Jag stod inte ut längre så nu har jag klippt "pojkhåret" kortare, och fler ränder.
Såg förjävligt ut bara för att jag försökte låta det växa ut.
Och jag har dragit den goa slutsatsen att det ändå inte skulle bli lika långt som allt annat hår tills hösten.
Så jag bara klippte skiten, kortare än någonsin också, 2 mm på sina kortaste ställen.
Ska köpa färg och färga allt imorn med om jag hinner för att med min utväxt ser det ut som om jag är skallig en dm in vid tinningen typ.


Nu blir det en stund ritande, har för mycket i huvvet för att göra nåt annat och det är väl bra.
Kanske tar mig en go apelsin också!






Som inspiration när jag ritar istället för denna typ "grävling som håller på att bli påkörd"-blick-bilden,
 så tar jag lite TV4Fakta istället, haha nej jag är inte som jag ska.


Apelsin va det ja!
Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0