....

Nu slog det mig att det är detta året jag ska fylla 20.
Inte förens i september dock. Men ändå, herregud säger jag.
Mina år bara försvinner ifrån mig.
Haha, så sitter man och tänker på vad man har uppnått, okej alla uppnår väl inte såpass stora saker när man bara är runt 20.
Men ändå.
Vad jag skulle vilja uppnå innan jag är 20 är rätt självklara saker, typ som :

 - Jobb, skulle liksom vara najs att ha ett jobb, onsdagen den 15 september och känna att man iallafall är lite på rätt bana  i livet. Skämt åsido, ett jobb bara , tack.

- Körkort, finns egentligen ingen förklaring till det, utan alltså mer en självklarhet, och som sagt det har tagit nästan två år, så det borde vara dags snart kan man tycka.

Ja det va väl ungefär det. Haha kul att man kände att man hade lite mer mål än så, men så fel jag hade.
Äh, för att kunna ha andra mål måste man typ ha körkort och jobb så jag skyller väl på det.

och jag hatar när rummet ser stökigt ut fast det egentligen bara är lite kläder som ligger på fel ställen, jag orkar fan inte ens kolla på det, men jag ska väl ta tag i det, dammsuga gör jag fan imorn.

Jag hamnade nog i en ålderskris precis nu, 19 va okej, 19 kommer jag också få va ett tag till , men INTE kul att fylla 20, allvarligt talat.
Säger inte att det är gammalt med 20 men 20 är heller inte långt ifrån allt som kallas familj, hus , bil, ja. allt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0