Be here now

1. Behöver färga mitt hår i vilken färg som helst, för vilken färg som helst är bättre än utväxt som gör att jag mest ser ut som en tunnhårig apa.

2. Skaffa mig ett jävligt gött jobb, för att få jävligt goa pengar.

3. Gå med i AA. skämt åsido.

4. Beställa tid för att få en nål instucken i mitt skinn ett antal gånger samtidigt som lite svart go färg lägger sig lite gött mitt i allt.
Och jag är grymt förväntansfull för den kommer bli så himla go,

Känner mig som nåt runt 35.
Lyssnar på lite lugn musik ( Ray Lamontagne )  och har lite ljus tända.


Nä som Carro uttryckte sig innan : " Denna sommaren hoppas jag blir roligare än förra "

Då ska man klargöra att förra sommarn inte va tråkig, det är mer att man måste toppa varje sommar, och varje sommar ska alltid bli bättre, inget kul om den blir sämre eller likadan.
Och jag kan väl känna lite att den inte kan bli annat än bra..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0