Crawl

Ett råd är att inte somna på golvet.
Just nu är jag piggare än piggast, klockan är för mycket.
Kollar på nåt program om Tourettes syndrom..
Grejen är att jag samlar ju på mig en jävla massa kunskap genom att välja såna
här program.
Det ska jag ändå ha lite pluspoäng för.

Jag sitter iallafall och underhåller mig med att kolla igenom mina gamla bilder jag har på bilddagboken, från 2006 och framåt.
Det är sjukt hur mycket man ändrar uppfattning om livet, och hur man la ner energi på jävligt fel saker.
Okej det gör jag nog nu också, men ja. Det var på ett annat sätt då.
Föräldrar som skiljde sig, krossade drömmar, helgångest, skoltrött som fan, mycket tankar i huvet.
Nä det är då inte lätt och va 16.

Och runt 2006-2007 va jag så sjukt "kär" i Travis Barker , det var det snyggaste jag någonsin hade sett. haha väldigt kul...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0