Anders Bagge och Andreas Carlsson

Mollsan berättade nyss för mig att hon tog pianolektioner när hon var liten, men slutade för att hon inte hade något eget piano hemma , och då blev det ju lite svårt att öva.
Ibland gick hon till mormor och morfar, och lånade morfars orgel..
Jag dör av skratt så fort jag tänker på't , ingen annan fattar förutom dom som har sett morfars orgel.
Den är ju najs, handlar inte om det, mer att det går ju inte på allvar öva pianolåtar på en orgel, blir ju inget av det.
Plus att den är från 1960talet ungefär, brun med tolvtusen knappar överallt, pedaler hit och dit.
Den enda som kan spela är morfar, han är grym!

Så där förlorade vi alla en framtida Robert Wells, men hon är ju mycket duktig på annat.
Så jag skrattar nog åt denna historien lite till...


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hihi, skulle vilja höra och sett det =)

2010-01-20 @ 18:30:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0