Mr. Brightside

Inne på min andra kopp kaffe.
Ska slänga mig i duschen ( älskar det uttrycket ) , och slänga i mig lite mat ( det också ).
För att sen slänga på mig lite kläder, slänga på lite smink, och slänga mig i bilen.
Haha, ja , jag skrattar för mig själv nu.
Jag tycker att det va väldigt kul. Nån dag ska jag testa och göra allt detta och sen se hur man ser ut efteråt.
Blir roligt.

Kvällen innehåller härligt folk, och jag är positivt inställd som fan till kvällen!
Kavajen ska på, det härliga humöret ska på ( iofs redan på ), och Statoil ska rånas.
Sen är jag med i matchen.

Gårdagen spenderade jag hos Simon, nu var jag påväg att skriva att alla borde få tillgänglighet till den fina människan, alla borde få krama han, skratta med han och prata med han och få va tillsammans med honom.
Men det menar jag ju egentligen, eller skratta och prata och krama han får väl alla:) men va tillsammans med han, det tror jag bara att jag själv vill va.
Blir bäst så. Delar inte direkt pojkvän med andra.

Nu har jag klargjort det.


Nu ser jag på klockan att jag är så jävla ur tidsschemat igen! Hur i hela friden lyckas jag alltid med det, jag ska alltid sitta en stund och dricka kaffe och läsa nån ful blogg och läsa mail och prata i telefon och hålla på, utan att jag gör det som egentligen är mest viktigt just nu.

jävla skit.

men nu ska inte nåt negativt humör förstöra detta, gör man bara allt lite fortare än vanligt så hinner man.
Och imorgon är jag bjuden på middag.
Det ser jag framemot, väldigt mycket faktiskt.

Jag är nöjd med min tillvaro känner jag, är inne i nåt rus.
Kafferus maybe... efterrsom detta är min första kopp kaffe idag ( min första tredje kopp kaffe).

Då blev detta inlägget plötsligt en bok! gött.
Jag fortsätter väl lite då.
Medans jag dricker upp mitt kaffe så kör jag lite The Killers, det är alltid bra taggmusik.
Alltid.

Vi säger så, sålänge!
Ha det bra , Hej!


Glömde säga grattis, för idag är det Samernas NATIONALDAG!
Herregud, det är ju det vi ska fira ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0