Mimmi Julia Maria

Min iphone används mer för att filma än att ta kort.
Jag har kommit på hur mycket roligare det är med en liten film på händelser än kort.
Ibland är det roligare ska jag tillägga, spontana filmer är kul.
Sitter och kollar genom lite från helgen, ja jag säger då det.
Carro ska få sig en filmkväll med alla dom där filmerna.. Sjuka filmer, men jävligt roliga.

Ritade lite igår , eller målade ska jag väl säga, akvarell.
Vill börja lite med det, så det har jag gjort! väldigt kul information.

Ska till Simon idag är det tänkt, men ska väl hinna måla lite innan , det vill jag hinna. 

Nu dricker jag kaffe och har ätit semla:) för idag va de min namnsdag.
Evis är snäll hon.
Fick chips också, yesyesyes!

Vi säger så sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0