alla hjärtans dag

Lite kaffe och en påse cashewnötter har jag framför mig, härligt!
Fick en ros och nötter av min kära mamma, pappa fick med det, för det är ju alla hjärtans dag!
Sen fikade vi lite.
Mysigt faktiskt.

Jag är lagom sliten känner jag, trött som fan, dansade röven av mig igår, det roligaste är när man kommer till gränsen vanligt dansande och är påväg över till crazy dansande.
Jag hamnade nog rätt fort över på crazy, eller vi alla hamnade där, haha.
Det är det som är tjusningen med att gå ut tycker jag.


Nu ska jag börja skissa lite på nåt nytt, ingen tatuering, för det har jag redan ett par som ska göras klart.
Men lite andra goa grejer så att säga.
Får väl underhålla mig själv med att rita och dricka kaffe idag, och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0