Just nu ritas det

Ritar lite, gör lite porträtt, ritar väl ingen speciell sådär, ingen Angelina Jolie, som det dock har blivit mycket av, tänkte gjort en till idag, men kanske senare.
Inte heller någon jag känner, utan bara nån ur huvvet sådär.
I färg också som jag aldrig gör annars, tänkte börja lite smått.
Fick riktigt bra pennor av min systers fina fästman!
Och jag har testat dom lite smått innan men nu har jag lyckats göra klart (nästan klart) ett porträtt med dom pennorna ..

Resultatet än sålänge kommer här... 

 


Kortet är taget med min iphone.
Får se om jag ritar mer på den , men ändå.
Använt Faber Castell Polychromos pennor.
Färgerna:
Deep scarlett red
Dark cadmium orange
Magenta
Burnt ochre
Walnut brown
Black

Och en vanlig stiftpenna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0