Gött , åka till doktorn

Sitter och myser lite framför arbetsförmedlingens utbud, underbart.
Mysigt är det. Lite kaffe på det , så är man lycklig.
Tanken är dock att jag ska måla, men har typ noll inspiration, eller jag vet egentligen vad jag vill måla, men hittar ingen bra bild att gå efter.. så det är synd.
Timmarna typ flyger förbi.

Evis sitter i telefon och ringer om mitt revben, lite kul, dom har haft en diskussion nu i en halvtimme tror jag, ingen farlig och arg diskussion, mest normal, fast hur normalt blir det när man pratar om ett onormalt revben?
Nä precis, inte särskilt.

Haha nu blev det stressigt.
Evis kommer och säger att kvart över 1 blir det doktorn!
Wonderful.
Nu jävlar blir det plastikoperation både till höger och till vänster, fast mest vänster revben då! hehe.

Lite pannkakor först bara.
Sen är jag relativt på topp.

Sen ska doktorn få kolla allt som går att kolla, jag har blivit ovanligt hypokondrisk på sistonde.
Om det är obefogat eller inte, det får jag väl lite halvt svar på om en timme typ.

Nu blev det ju fan inget målande kom jag på.
Väldigt tråkigt tycker jag.
jaja.
vi säger så. !
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0