Iller

Hello.
Inne på min andra kopp kaffe. Börjar bli som en tradition att jag tar två koppar efter varandra.
Med lite mjölk i.
Helt okej tycker jag.
Dagen börjar inte lika bra utan kaffe, med risk för att låta som 65.
Och jag gick upp lite efter tio, och har druckit på två koppar tills nu.
Haha är jag seg eller?!

Det är ju så det är att leva som Mimmi Frank.
Lite oberäknerligt och lite ironiskt. Jäkligt humoristiskt men ändå väldigt mycket tänkande, kan bli djupa tankar.
Och vissa dagar kommer jag på mig själv med att tänka på norska.
Det är fint det.


Jag vill måla, alltså en tavla. Rita eller göra nåt annat såntdär.
Men blir ju inte riktigt av.
Nu känner jag ju hellre att körkortet är prio 1. Vilket det borde varit för längesedan, men så är det, och saker man inte kan ändra på ska man fasen inte ens grubbla över eller nojja över.


Men en tavla hade varit najs att göra, har lite idéer, och en tom duk.
Så kanske blir i helgen.
Förslag kan ju tas emot.
En iller kanske jag målar. Eftersom jag aldrig kommer ha en på riktigt.



Snart ska jag fixa mig lite. Duscha och såntdär som man brukar göra.
hej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0