Mysig kväll



Kollar på Ung och Bortskämd.
Okeeej. För det första är det inte jättehäftigt att va 23 och berätta att man spenderar massa cooola pengar på kläder, när det inte är ens egna pengar man spenderar, utan mammas.

Sen säger en annan  23åring: " Jag har lärt mig att koka pasta".

Okej. Sen när , och då undrar jag verkligen när, är det svårt att koka pasta?
Du kan antingen koka för länge, eller för lite.
Står fasen på paketet hur länge.
Simplare grejj får man ju leta efter.

Mår lite dåligt över detta programmet.
Överbeskyddande mesiga föräldrar, och tröga barn.
Vissa av dom där i programmet är okej på vissa sätt, men vissa förstår jag mig verkligen inte på.
Ojojoj.


Har käkat lite cheesecake och druckit té.
Blåbärscheesecake och blåbär/lime-té :)
asgott.
Och pluggar körkortsteori när jag inte kollar på ung och bortskämd då.
Men lite paus får man unna sig.


Nu ska jag fortsätta plugga lite till.
Imorgon ska jag inhandla lite Dove Summerglow. Det ska bli fint.


hej

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

SV: Okej :) Vad ska du göra i veckan då?

2010-12-07 @ 12:32:56
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Hanna

vilka bloggar läser du? stora o små?? tips pls ? behöver några tips

2010-12-11 @ 00:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0