25 liter vatten.

Tjingeling.
Har suttit här i mitt kök en sväng och ätit och druckit kaffe.
Lät spännande eller hur.

Har varit i stan idag, mor hämtade upp mig hos S , och sen åkte vi in och fixade lite grejer.
Jag utnyttjade ett presentkort. Blev en annorlunda svart spetströja, typ en collegetröja fast i spets.
Låter festligt.
Och lite annat gött hjälpte jag till att fixa:)

Snart ska jag diska lite, och sen ska jag hänga med min faaaar, och tvätta bilen, och sen hämta upp S.

Skulle lyfta en 25kilos dunk med vatten upp på diskbänken, lyckades, gjorde highfive med mig själv i huvvet, och log. Mindre kul när jag sen skulle hälla själva vattnet i diskhon, då glider dunken ( eftersom den va tung) neråt och jag tappar greppet , klämmer mig och den dunsar ner på marken, vilket resulterar i att 24 liter av 25 studsar upp på mig, i ansiktet och ja, överallt.
Fick gnäll-ropa på min pappa.
hehe.
nu ska jag diska.
hejdå så länge.

grattis till min syster också!<3 Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0