Alla borde se!

För att jag verkligen tycker att alla borde se det jag såg igår , så klicka HÄR.






Gick upp vid sju idag och kollade på Luciagrejjen på tv. Haha, hur trött va inte jag !
Fattar inte hur trött jag kan va vissa dagar.
Men somnade en liten sväng efter det.
Mamsen hade fixat mysigt fika på morgonen<3.


Känner mig inte riktigt som mig själv. Har ont i hjärtat både psykiskt och fysiskt.
Jag blir så påverkad, och jag är tacksam att jag blir det. Bara det att man blir så jäkla instängd i sig själv när man tänker på hur mycket missförstånd det finns, hur mycket människor som inte får leva rättvist liv.
Se dig själv som viktig, och se dig själv som en person som kan förändra.
Kunskap om saker är fan det viktigaste som finns.
kom igen.

Så nu åker jag hem till mannen i mitt liv och kramas.
Behöver skingra tankarna.

puss hejdå.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hej =)

Om du vill kan du besöka min blogg och säga vad du tycker om den <3 KrAmSiSaR <3

2010-12-14 @ 15:15:30
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0