Bloggar som jag läser.

Okej fick en kommentar/fråga om vilka bloggar jag läser.
Kunde inte tro det själv att jag fick en fråga i en kommentar, vissa sitter ju och hittar på massa frågor när dom har minimalt med folk som ens bryr sig om skiten man skriver.
Men jag fick 1 styck fråga.. hehe

Jag läser så sjukt många olika , ingen direkt jag följer slaviskt.
Utan jag drar igenom ganska många när jag väl läser. ;)

Helt ärligt så kan jag hitta en blogg lite random och sen sitta och läsa igenom lite varje dag för att ha "gått igenom" hela bloggen.
Så sjuk i huvvet är jag minsann!

En sjukt bra ritblogg som jag läser är :

Bokkei

För dom som ritar/målar, eller gör nåt som har med att skapa ( skapa låter så mesigt, ville tillägga det),
så vill man typ äta upp sina pennor och sen spy upp dom , och sen aldrig mer rita igen.
SÅ bra är hon. Det är helt sinnes.

En modeblogg med en twist typ, gillar inte det seriösa med små tjejer som modebloggar och dagens outfit. Just för att det finns miljoner såna tjejer. Denna gillar jag för att den sticker ut lite, är kul och mysig typ.

Dollyblond


Ana Ginas, för att hon faktiskt är sjukt rolig. Trodde inte det, så har inte ens velat kolla på youtubeklippen hon har gjort, som alla hypade och tyckte va såååå sjukt roliga.
Dock har jag ju fastnat på dom där klippen och dom är riktigt bra.

AnaGina


Tre bra , icke för ytliga ( två inte alls sådär töntigt ytliga bloggar, och en tredje ytlig på ett bra sätt och rolig) bloggar som är värda att läsa.


Kommentarer
Postat av: Ida

Anna gina e bra! :) Tummen upp för henne!!

2010-12-11 @ 02:16:30
URL: http://fluffigdiamant.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag kan inte stava föresten ;)

2010-12-11 @ 02:16:55
URL: http://fluffigdiamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0