Att skratta med en bebis

Idag har jag och Molly skrattat med en bebis.
Alla har ju varit med om gånger man ser en söt bebis och så ler man emot den, och den skrattar lite eller bara ler.

Här snackar vi att vi verkligen skrattade med en bebis. Vi tre mot världen. Skrattade så mycket att jag grät.
Va så jäkla trött där på Gekås, och dagen började gå mot sitt slut.
Och där satt vi och skrattade , tre kompisar.
Jag, Molly och en bebis.

Kunde inte sova igår som sagt, och sov i två och en halv timme ungefär om jag räknat rätt. Egentligen är det ju skit samma så att säga. Jag sov väldigt lite.
Åkte till Molly och var där klockan 6, sen bar det iväg.

Haft en sjukt bra och rolig dag, och mycket har inhandlats!
Superbra! Verkligen:)
Mer än nöjd med dagen.
Och med Molly kan allting bli knäppt och roligt på samma gång, resan dit , resan hem , under tiden va crazy från och till. Tummen upp.

Nu sitter jag här i soffan och är tröttare än nån annan och Simon kommer om en stund , eller egentligen har jag ingen aning om när han kommer men han kommer hit idag iallafall.

Det blir mysigt!


hejhejhejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0