Inception

Har varit uppe sen 9 tror jag. Haha, men tidigt har det varit  iallafall.
Ett framsteg, eftersom min dag är lugn idag. Iallafall nu på dagen.
Sov dock en timme nyss, däckade i soffan med en katt.



Paris 2010.

Har druckit kaffe, ätit frukost och kollat på Unga Mödrar, en underbar morgon helt enkelt.


Idag blir det dock att städa mitt rum, och fixa igordning lite, för ikväll blir det att hänga med släkten lite, middag med dom som är hemma och umgås.
Ska bli kul!
Älskar min släkt.

Så ligger det till.

Igår var vi på bio, Inception. Sjukt bra film. En sån film man måste och ska se igen, och kan se igen.
Man kan dock inte förklara handligen så jättebra. Men det har inte med kvalitén på filmen att göra..
Se den!

Men nu ska jag skynda mig , måste hämta en bh och lite annat som måste tvättas för hand..
Och sen fixa med mitt rum.
För ikväll ska min pojkvän och jag försöka få plats där inne.
Mitt rum är inte det största världen har skådat. Och det är ett under om jag får in nån slags sovplats nu när jag har två stora skinnfåtöljer.. Men det har funkat en gång innan.'


puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0