How I met your mother


Sitter/ligger/halvligger i min gosiga säng och pratar med kussen på tlfn. Eller nu har vi en paus pga laddning av telefon, haha svårt att förklara i detalj, eller egentligen inte svårt att förklara, men jag orkar helt enkelt inte, och det är inte så värst intressant.

Nu kollar jag lite på How I met your mother, och det... det är najs!
Har iochförsig mest på det i bakrunden, så att man hör allas ljuva stämmor!
Ljuvligt !

Har inget plåster/bandage på mitt knivsår på mitt finger, och har inte haft dom senaste timmarna, dumt gjort, tänkte att jag klarade det, men nu är det svinsvullet, och jag använder ju detta fingret bland annat när jag ska skriva på tangentbordet ( bland andra kanske man ska skriva).. så det blir ju mer svullet nu..
Kul.

Jag längtar tills morgonkaffekoppen. Jag gör faktiskt det på riktigt, väldigt mycket längtar jag.
Så sjukt sugen på kaffe.
Men får försöka att just hålla mig till morgonen, så jag inte springer och fixar kaffe nu..
Det har hänt alltför många gånger ;).

För övrigt har min fina pojkvän köpt världens finaste kostym, och på bild är han riktigt snygg i den, och den skulle tydligen vara goare i verkligheten, vilket jag inte kan föreställa mig, ( så himla snygg va han i den på bilden).
Så det ser vi framemot.
Vi kommer bli fina:).

Det ska tas kort och förevigas, det ska tas himlans massa kort. Riktigt många kort.
Alla ska få ta del av hur fina vi kommer va. 
Nä ironin flödar:) Dock inte om hur fin han va i kostymen.
Men jag är mest rädd för att jag kommer misslyckas med allt som heter fin.

Ville lagt upp lite mer fina Paris-bilder jag hade fixat.. men det gick inte innan så varsegod.
Här kommer resten av dom jag ville lagt upp innan:) 




                                 


                                 

                                 


                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0