En ny vecka....

Nu känner jag att allt är så deppigt och nedstämt på den här bloggen.
Vill klargöra att jag är nöjd förövrigt:)
Men att vissa grejer tar överhand. Och det är ju såklart dumt. Men så är det ibland.

Innan ikväll kom min syster och hennes blivande man hem till oss:)
Och vi har spelat spel, och druckit kaffe och ätit choklad. Myst helt enkelt.
Saknade min Simon.

Nu ska jag i passande tid, fixa med mina kuvert som jag ska skicka iväg imorgon!
Lägga i mitt personliga brev, och lite såntdär.
Och klistra igen och fixa.

Är så sjukt taggad på att jobba, och att försöka få egen lägenhet, iallafall sätta igång :)
Det kan bara gå bra nu känner jag, nu kör vi.

Jag är så glad att jag har fina människor runt omkring mig, för det kan inte gå fel då.
<3

Nu sitter jag och kollar lägenheter, just för att få lite inspiration bara.
Jag vill jag vill jag vill jag vill :)


Vill  gärna att denna bilden ska beskriva hur jäkla arbetslös jag känner mig.
Det beskriver det ganska bra faktiskt, och jag är nöjd över det.



pusss

Kommentarer
Postat av: johanna fransson

Hej mimmi, vill bara säga att vi borde ses snart! och det är alltid lika kul att gå in och kolla på din blogg (: Men har du fått jobb nu eller vad det bara jag som läste fel..? Om inte så hoppas du hittar något snart! Puss och kram johanna.

2010-08-02 @ 02:44:24
URL: http://jofranna.blogg.se/
Postat av: johanna fransson

jag svarar här igen, okej vad tråkigt att du inte hittat något. du har sökt allt möjligt eller? men vad skulle du helst vilja hitta för jobb då? :) hoppas verkligen du hittar någonting snart för jag förstår om det blir långtråkigt osv. Tack mimmi, snäll du är :) Jag ska försöka att ha kvar bloggen nu! Ta hand om dig så ses vi snart <3

2010-08-02 @ 04:00:53
URL: http://jofranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0