Kan som sagt inte sova

Sådärja, mycket sömn det blir inatt. Kanske en idé att dygna ?
Kanske borde slå till med det.
Vi ska väl dra oss åt Eksjö imorn/idag vid halv elva var det sagt..
Och jag ska hänga på för att va ett stöd:) och för att slänga på mina brev....
Måste fjäska lite för nån som får köpa frimärken åt mig bara.

Jag kan väl inte bli mer opassande kaffesugen såhär klockan halv fyra på natten... Men det är jag.. blir jag.
Får väl se hur vi gör med den saken.

Jag har blivit så van över en helg att sova tillsammans med min kära pojkvän, att jag verkligen inte känner mig bekväm vid att sova själv.
Fattar inte det.
Har ju övervägande sovit själv i veckorna , och en natt på helgen typ.
Men det känns så sjukt ovant.
Det tar jag som nåt positivt, för fy vad jag är kär. ( fy som positivt fy ) .

Jahopp, jag vill väl dock inte väcka hela huset med kaffebryggarn.. så det får bli två persikor/nektariner ( vet inte skillnaden, glömmer alltid) och en banana.

Gött det också kan jag tycka!

Men iallafall, bjuder på bilder imorgon.. Hittar ingen go, tar för allt i världen ingen heller nu.
Så vi säger väl så, ifall jag inte har nåt annat vettigt att dela med mig av om nån timme.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0