Bäst

Hello.

Nu är jag hemma ifrån en supermysig kväll hos en fin vän. :)
Film, kaffe, rostat bröd, godis.. Och bäst av allt, mycket prat !
Bättre kan det inte bli.

Nu är jag trött och pigg på samma gång.
Och jäkligt glad och lycklig , dom som känner mig förstår varför.
Typ en timma in på denna dagen, och jag känner mig harmonisk.
Kan ju inte annat än sluta bra.
Haha.

Det blir troligen en helhelg i Forserum:)
Som det ser ut nu.
Vilket inte alls är fel.


Jag och min kära pappa ska flytta om i mitt rum imorn!
Ska byta ut min säng mot en större. Göttigt.

Meeeen nu ska jag borsta tänderna och byta om lite.
Fixa lite smått.


Sen ska jag skriva ett gött inlägg tänkte jag.
Och kolla unga mödrar.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0