Watching your tears rolling down

Hello.

Fint väder idag på Öland.
Vilket gjorde mig på lite bättre humör, tror jag.
Känns så.

Idag har det varit en mysig dag, eller är en mysig dag.
Tagit det lugnt, ätit mat, handlat lite, och åkt runt lite på en vanlig Ölands roadtrip.

Nu sitter jag och kollar på lite Unga Mödrar... jag vet att det kan tyckas ovanligt.
Men jag gör faktiskt det.


Fly safe my sister, don't look back ,there's nothing here, take heart,,the world is gonna happen,take heart , noone is gonna blame you.



är också väldigt förvånad att det alltid lyckas vara så roliga grannar när vi är på Öland.
Nu är det femton skåningar ( okej inte 15, men 6 stycken typ) fyra vuxna o två barn.
Som är så jäkla högljudda och skriker om bag in boxar och öl, och engångsgrillar och hundar, och bra skor, och att bröderna rongedahl ( stavas dom så) är asbra på att sjunga. Och ja.. det är ett jäkla liv.
Nu nämns det något om Lady Gaga också.
Dom har en väldigt hög samtalston.

och jag är väl dum i huvvet som stör mig...

nä det är jag fan inte alls.



Vi har laddat upp med choklad, chips och godis.
Och det blir nog en och annan film ikväll !
:)

Imorn ska vi hämta upp K.
Sen bär det hemåt.
Jag kör, så man vet ju aldrig hur det slutar.
Svänger väl av Ölandsbron på nåt jäkla vänster.

puss

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: Måste bara säga mimmi att jag verkligen blev rörd och glad för din kommentar, sånna värmer och stöttar mer än man tror <3. Och jag är glad att jag nu har funnit mig själv och istället kan hjälpa andra, det är ju det jag vill jobba som sedan, typ behandlingshem eller något :).. Man får helt enkelt lära sig att leva med saknaden, men det är hemskt när någon som inte var gammal går bort och som verkligen ville leva. Tack igen, <3

2010-08-10 @ 21:23:45
URL: http://jofranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0