Ullared

Yes, igår vart vi på Ullared eller om man ska vara väldigt exakt på att vara korrekt så var vi ju på Gekås.
Iallafall, så sov jag inte ett skit natten innan, och knappt något natten innan det, så jag var ganska ur gängorna om man kan säga så.

Satte en tid att duscha igår morse, blev vid klockan 4, och vi åkte runt 6.
Asfint väder när vi kom fram och det var en mysig dag.
Köpte lite grejer ( fick ska jag väl erkänna, tack tack tack).
Och det var en lyckad dag.

Blev avsläppt hos Simon lagom när han kom hem från jobbet, och vi kollade på film och var ute o gick.
Samt kollade lite på Kenny vs Spenny.
Börjar gilla det nu.

nu sitter jag med blött ruffsigt hår,  och försöker samla kraft till att borsta det innan det är försent.
Och ska väl snart ta mig en kopp kaffe och fortsätta läsa på Alex Schulmans bok.
Sett framemot det, och klart man hittar den billig på gekås. Yes!

Såå att det är så det ligger till helt enkelt.

återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0