Så himla gulligt!!!!

Jag skulle vilja säga att jag inte har en skitdag längre.
Om jag ska vara exakt så är en ny dag kommen, och jag välkomnar den med öppna armar!
Men eftersom min skitdag har fortsatt, eftersom jag inte kan sova  ( TACK ?! )..
Så fortsätter automatiskt min skitdag tills jag somnar.
Det är reglerna över skitdagar.

Men... jag har försökt att göra denna skitdagen...(skulle nästan vilja kalla det för äckeldygn).. men jag har iallafall försökt att göra denna dagen lite bättre nu på slutet, genom att ändra lite.. alltid kul att fixa lite.
Blev lite mer harmoniskt. Don't you think?!

Förväntar mig positiv respons, och typ glädjetårar, folk som ringer och är rörda över hur gulligt allt ser ut.
Ett försök att vara lite gullig kanske?
Yes.

Dagen jag kommer vakna till , alltså idag ... Kommer bli legen... wait for it... dary.
Nä...  men den kommer nog bli alldeles utmärkt.
Förhoppningsvis:)

Ska till Simon senare och det är alltid fint och så:)

Har ju gullat till det här på min gulliga blogg och lagt ett kort på oss gulliga sötisar här vid sidan om.
Så himla GULLIGT.
Simon är gulligast, och jag ser ut som en köttbulle på det kortet, men jag känner att jag bjuder på det!
Jag är så gullig när jag bjuder på det.

Sen tänkte jag spendera nåra timmar med att rita/skissa på en liten grej jag gör åt D.
Och sen ska jag kolla jobb.
Be till arbetsförmedlingens gud om lite goa jobb.



Det här är förövrigt en jäkligt gullig kudde.
Och den är miiiiin, så himla gullig.
(seriöst)


Kommentarer
Postat av: wictoria

Om man somnar på kudden kanske man blir lite smårädd precis när man vaknar! haha :) Men den va jättesöt! :)

2010-08-24 @ 17:57:46
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0