Mer blond, bio och mat.

Såpass, nu sitter allt i håret.. det stod 15-60 min för önskat resultat.
Jag undrar lite över den tiden.
15-60 minuter är ganska stor skillnad.

Fattar principen med att man kan ha ljusare och mörkare hår.
Men om det blir skillnad vid 15 min, så är 60 min ganska lång tid att låta håret ha massa blekning i.
Yes, det var min spekulation i det hela.

Hur jag själv gör med detta slingandet av håret är att jag inte har nån riktig koll på exakt när jag la i skiten, och jag vet inte heller när jag tänker ta ur det.
För att jag vet inte vad som passar bäst, jag chansar tror jag, som vanligt.


I köket lagar min systers blivande man mat! 
Och det ska bli najs, för han är duktig, och jag är hungrig också.

Ikväll blir det bio, Inception. Med syster, systers blivande man, och Simon :)

Det ser vi framemot.



Såhär nöjd hoppas jag att jag blir efter jag sköljt ur detta.
Håll tummarna .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0