I will catch you if you fall.

                                                                 Hejsan svejsan!

Har precis gjort iordning mig lite, duschat, sminkat mig och lockat håret med plattången, göttgöttgött.
Egentligen enbart för att testa lite olika frisyrer som jag antar jag vill ha på bröllopet.

Idag har jag övat låten med M, och det gick riktigt bra!
Nu är det bara att köra!

Och snart ska mamsen och papsen och jag fika litegrann , och sen ska jag sätta mig och försöka skriva klart en låt, och alternativt bara dra några låtar helt enkelt.

Ska även dammsuga mitt rum, och byta sängkläder och fixa lite.

En luuuugn lördag.

Ska också ( med riktigt mycket betoning på ska) kolla hur mycket vi ska lägga upp min klänning!
yes.


Hej









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0