Hej

Jahopp.
Ont i nacken, huvudet, halsen, örat.
Återkommer med uppdatering.

Nä men skämt åsido. Det är inte så himlans kul och känna sig såhär.

Har på köpet burit (eller heter det bärt?) sängar upp och ner för en ganska lång trappa. Och ganska jobbigt var det iallafall.
Men nu har jag fixat iordning i mitt rum, och fått en större säng vilket jag uppskattade!

Men har vilat resten av kvällen, nerbäddad, med kaffe, sallad, knäckebröd och Kvarteret Skatan-boxen, vilket var helt okej.. Men inte kul att vara helt slut.

Ätit jäkla massa mat, som tagit jäkla lång tid för att jag har ont i halsen. Inte så kul.

Vissa saker verkar gå åt rätt håll iallafall, så mycket kan jag säga.
Vi får väl se:)

Nu måste jag snart sova lite, för att bli någorlunda piggare i huvudet iallafall på förmiddan.. Och för att hinna tvätta mitt hår med silverschampo, viktig detalj... Men jag gillar inte nyansen på mitt hår nu.

Iaf kommer kusin D imorn en sväng, vi ska kolla lite grejer åt han.
:)
Så måste hoppa upp i tid och så får det bli vila resten av dagen sen..

puss.



Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-19 @ 06:41:25
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0