Biggest loser!

Nu sitter jag i soffan och kollar lite smått på Biggest loser, asgött program.
Nu fick dom ringa hem också, och en av killarna hade en gravid fru/flickvän hemma som berättade för han att det blev en tjej, för hon hade varit hos doktorn. Åhh, och han grät och grät. Blev lite rörd får jag erkänna.


Och snart kommer mamma och pappa hem med thaimat! Så himla gött det med.
Dom har ätit på restaurang och tog med sig hem till mig med :)

Först ska jag gotta mig lite i kataloger som har kommit.. Knepigast är att jag är så sjukt peppad på att kolla i IKEA och Hm's inredningskatalog.. mer än Hm's vanliga klädkatalog.
Fast tummen upp på Hm's höstkläder dock.
Så jag ska skriva upp allt jag vill ha, allt jag aldrig kommer kunna köpa.
Haha nä men nåt går väl alltid att köpa nångång.

Tur att jag fyller 20 snart.
Tur tur tur.
Har bara svinsvårt att önska mig saker.. Känns bra iofs. Har inget större behov av att önska mig skitmycket grejer "bara för att".
Inredningsgrejer och kläder låter iofs ganska praktiskt och bra att önska sig:)




hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0