Ett påhitt det där med "färdig" smulpaj

Gjorde sallad till maten innan, hade i lite balsamvinäger.
Bara balsamvinäger ska man inte smaka på, det smakar som något dåligt man blandat ihop när man va 14.
Men... i sallad är det svingott.

Sen så hatar jag reklamen från Ekströms, om deras smulpaj... vafan säger jag.
Jag har väl aldrig hört på maken så jävla lata vissa får vara.
Kan man inte göra en smulpaj från grunden så att säga, så behöver man inte ha nån smulpaj.
Det är vad jag tycker.
Det är svinenkelt.
Det går knappt fortare heller, du blandar ju bara lite på känn i slutändan ändå.
Onödigt så det smäller om det.
Och jag vill påpeka att det inte kan va lika gott som färsk smulpaj, med "färska" äpplen eller vad man nu har på.
Nu kan jag inte till hundra procent bevisa att denna såkallade smulpajen från Ekströms är äcklig.
Men vad förväntar man sig av sån snabbskit.


Nej, när jag växte upp på 90talet så fanns inte dom där struntsakerna.

Yes, för femte gången så har jag kollat efter och jag är fortfarande snart 20 år bara, inte 150 år.
Men såna där struntsaker orkar jag bara inte med.


Jag tycker bara vi säger så, ingen bild, bara text.Bara rakt på sak.
hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0