Goa rutiner

Idag vaknade jag en timme senare, men jag somnade en timme senare inatt med, himla goa rutiner mitt huvud har börjat skaffa sig.
Fick ett najs brev från Skatteverket idag. Ojojoj.
Mimmi Frank är glad, ekonomihjärtat ler.

För mig är exempelvis en hundralapp guld värt ( haha ) , så jag blev extraextra glad över mitt skatteverkspapper.

Har hunnit dricka kaffe, som jag gjorde en specialare med idag, blandade i lite kanel i mjölken, och det blev gött.
Sen har jag hunnit äta frukost och hunnit ta vitaminer och hunnit läsa lite post.

Och till min stora fasa , så va kaffet slut efter morgonkoppen var fixad... så nu sitter jag och är nervös över hur detta ska gå.. jag vet att vi har pulverkaffe, som faktiskt funkar helt okej när man inte har vanligt bryggkaffe.
Dock ska det vara en speciell sorts pulverkaffe, annars funkar det inte.
Hoppas vi har det hemma.

Så min fundering för tillfället är ju om jag ska göra kaffe, och efter det börja skriva på lite grejer.


Det får nog bli så faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0