Roast på Berns är överskattat oj oj oj

Jag varvar ner. Efter en rejält hetsig Hvmatch. Och jag har hjärtat i halsen fortfarande.
Måste andas ut lite.

Men andas ut gör jag med glädje, för att Hv vann och då ska man vara nöjd och glad.
Men hjärtat slår ganska hårt ändå just nu.


Men iallafall, så kollar jag lite på Roast på Berns. Lite av ett överskattat program..första säsongen var rolig.
Men nu börjar det bli lite torrt, liite tråkigt faktiskt,  finns det ens fler komiker i Sverige att roasta? Knappt inte.
Erik Haag... jag vet inte vad jag ska säga om Erik Haag. Vilket påhitt han är . Förlåt men han kan ju inte va nöjd över sina färdigskrivna skämt som han läser innantill från ett papper.. haha

Jävligt nedlåtande känner jag mig just nu, men jag känner lite lite irritation över lite grejer bara som säkerligen är så totalt oviktiga och onödiga. Men även Mimmi Frank-Mohlin ska få uttrycka sig lite.
Dock inte detaljer, känns lite väl.


Men imorn ska jag träffa Simon och då är jag inte nedlåtande mer. Då kommer jag lysa som en liten sol.

pusspusspusspusspusspusspusss
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0