Eksjö

En lite utflykt med bil till Eksjö.
Och eftersom jag snart är 20 och inte har nåt körkort, så blev det övningskörning.
Jag känner mig nästan lite för gammal för att övningsköra, jag vet inte varför, men så känner jag.
Slutade med att jag satt och gjorde egna billjud när jag körde, som man gjorde till leksaksbilarna när man var liten. För att förstärka känslan lite, och glömma bort att man inte har nåt körkort.
Övningsköra med ironi. Det gillar jag.

Nu sitter jag mest här och tänker. På vad .. det är frågan. Skulle väl vilja säga allt och lite till.
Vissa saker man tänker på får man bara vifta bort och anstränga sig för att inte få fram tankarna igen.
Onödiga tankar, som bara gör att man blir lite tårögd på nåt vis.
Och det känns inte som att jag har lust med det nu.


Tänk liksom när gräset blir sådär riktigt grönt, då är det ännu mer gött än det är nu.

puss// Frank

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-04-15 @ 22:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0