yes

Här sitter jag vid mitt köksbord och dricker ett glas juice.
Naglarna är svarta, men har ändå skavts av ganska mycket, så jag får väl måla nytt.
Frukosten och vitaminerna är ätna.
Kaffet är drucket.
Myskläderna är på, och det ska dom jävlar i mig fortsätta att vara.
Vädret är oförskämt snyggt idag.
Och jag känner mig lite lite mindre känsloladdad idag.
Jag kollar lite musik på youtube, kollar coola covers.
Inspireras lite.

Ska maila min pappa, bifoga ett par viktiga papper.

Dricka lite mer juice kanske.
Sitta lite ute på trappan och faktiskt vara lite glad över att det är fint här på "landet".

Först ska jag kolla arbetsförmedlingen, och försöka söka lite mer jobb.

såå det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0