soyayogurt.

Idag köpte vi soyayogurt, för att jag vill testa lite andra saker, laktosfritt och sånt där.
Grejen var bara att när vi stod i kassan så står det en man framför oss, han kollade på den där soyayogurten som att: Åh va jobbigt, dom är allergiker... stackarna.

Då ville jag egentligen säga att jag var normal , och inte alls allergiker och jag har inga laktosproblem, utan det är bara för att jag vill se om det är gott eller nyttigare, liksom bara av nyfikenhet.
Sen slog det mig att jag kände mig lite kränkt av att han tittade på yogurten , och egentligen förstår jag inte varför jag kände mig kränkt, det är inget fel på allergiker:)
jag är en stolt pollenallergiker, och så är jag allergisk mot hästar.
Det hör dock inte till historien.

Sen känns det också alltid som om man är och nästlar sig in på nån "annans mat" , som att man inte får köpa laktosfritt,  eller andra liknande grejer.

Kanske bara är jag som tänker såhär.
Hoppas det, annars så kan vi starta en krisgrupp.

Egentligen skulle allt detta gå ut på att jag skulle säga att jag skulle smaka yogurten och se om den va god.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0