Söndag

Jag är ju en jävel på det där med header och koder och såntdär.
Så jag har ju lyckats snygga till allt nu här.
Jag är nöjd iallafall..!

Snart blir det en dusch, och sen fixa igordning sig lite för att bege mig till Forserum troligtvis.

Jag har också lärt mig att mitt pojkhår som jag kallade det, egentligen kallas sidecut/undercut.
Nu har jag ett ord på't , så folk kan förstå hur galet det egentligen är.
En natt då jag inte hade mycket att göra, och kom på att det skulle va kul att klippa ena sidan kortare.

Tror dock inte Rihanna eller Carmen Electra hade tråkigt en natt och gjorde sina undercuts i ren spontanitet.
Dom är smartare än så.

Yes.
Nu ska jag fila lite på frisyren, kanske klippa till det lite igen.
hej.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

är med i en tävling hos emelie, skulle vara snällt om du röstade på mig<3 gå in på bloggen för mer info!

2010-04-11 @ 20:59:22
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0