Skynda sig lite kanske?

Nu har jag packat lite smått till Skåne.
Nu blir det att komma fram till vad man ska ha på sig ikväll , hur lite jag än vill bry mig, så måste jag ändå hämta kläderna och jag måste ändå ta på mig dom.
Så lite energi lägger jag ju ner ändå..

Dricker lite kaffe för att komma igång med allt, ska bädda rent i fannys säng med..
Måste gosa lite med kissemissen Sigrid först.
Kan nästan sätta pengar på att Sigrid är smartare än många människor.
Ändå jag som har uppfostrat det lilla livet, samt min andra katt Thea.
Riktigt goa.

Nu sprack molnen upp med! Kan det bli bättre ?
Nää jag tror inte det.
Okej ett stort minus är att Simon inte riktigt finns i min närhet på ett par dagar.
Men!
Jag är glad för alla i min närhet som tycker om mig och uppskattar mig, och man kan inte alltid ha precis alla runtomkring sig jämt.
Amen.


E
n annan konstig grej jag vill tillägga är att jag har PussycatDolls låtar i huvet, speciellt denna meningen " Don't you wish your girlfriend was hot like me..."
Vilken svintöntig text alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0