Per Gessle

en helt seriös fråga nu..
Är det bara jag i Sverige som faktiskt inte gillar Gyllene Tider, eller Per Gessle för den delen?

1. Jag klarar inte av låtarna överhuvudtaget, visst att det är sommarkänsla på en hel del av låtarna, och jag avlider absolut inte av att lyssna på det. Men jag känner inte nåt lyckorus alls över att Gyllene Tider spelas.
Det framkallar inte nån känsla så att säga, som annan musik gör.

2. Jag klarar inte av Per Gessle, jag kan inte riktigt kalla killen för artist, för jag tycker han glider på låtarna och texterna är helt åt skogen. Samt att hans "nyare" låtar går i samma ton och samma skit som alla andra låtar.
Inget personligt mot Perra, utan jag kan inte riktigt förstå "musiken" i låtarna.

3. Jag tycker Perra klamrar sig fast vid musikindustrin som en liten apa på ett träd. Egentligen vill jag inte jämföra Perra och apor, för skillnaden är att jag gillar apor.
Han borde slänga in handduken, och i skrivande stund så undrar jag om han kanske har gjort det?
jag håller som sagt inte speciellt stor koll på vad lille Gessle gör nuförtiden.


Men kommer det en vissel-låt igen, så kommer jag skriva ett brev till killen.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0