Inte normalt

Jag var en liten jävel när jag var liten, kanske inte bara när jag var liten. 
Kanske fortfarande nu. Alla har sina sidor.
När jag var mindre, var jag helt bestämd på att prinsessor var blonda, och prinsar var brunhåriga.
När jag då lekte med min brunhåriga tjejkusin, så fick hon alltid vara prins, kommer ihåg en endaste gång hon fick vara tjej, det var när vi lekte Josef och Maria och Jesus... Då fick hon vara Maria, för att jag visste att hon var brunhårig, iallafall var det så på "bilder". 
Lekte jag att man skulle gifta sig, var det också väldigt viktigt att jag var tjej, för jag var blond.
Killar var brunetter och tjejer blondiner.
Så var det.
Hade man duschat så hade killarna handduken vid midjan, och tjejerna som en klänning.
Vilket resulterade i att jag tvingade samma tjejkusin att ha handduken vid midjan när hon var liten , exakt samma anledning.. Att tjejer var blonda.
Hon hade ju inte direkt färgat håret . Och har fortfarande inte blivit blondin, så hon får leva med det.
Samtidigt så har jag en liten inspelad mobilfilm tror jag. Där jag är runt femton och har två colaglas på golvet, och uttrycker mig ungefär såhär : Sparkar du ut glaset, så dödar jag dig.
Spontan reaktion eller?
Haha, jag hoppas för allt i världen att jag inte var seriös, dock låter jag väldigt seriös. 
Nä, återgå till nuet kanske?
Jag sitter och blir förbannad på mina svarta chinos, som samlar damm. 
Och sånt där kan jag få panik på.
Dricker min tredje kopp kaffe tror jag.
Helgen är oviss, två alternativ, ordnar sig dock alltid tillslut.
:)
Efter att ha kommit på ett nytt ritprojekt så ser dagen rätt go ut. 
Får se om det blir nåt gött av det dock.
Brukar ju bli lite hur som helst med det där.
vi säger så!
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0