Hotell fucking Högland.

Nu ligger jag raklång på rygg i soffan och bara väntar på att somna.
Vill bara göra lite saker och ting klart för mig....
Vilka jävla brudar det finns i Nässjö alltså.
Jag förstår inte, mår dåligt, skäms. Fattar verkligen ingenting..
Jag började i detta nu skriva precis vad hon sa till en kille, men jag ångrade mig.
Kanske skriver nån annan gång ... vem vet?

Men jag förstår inte tjejer som ska klä sig på ett sätt för att få uppmärksamhet, för att visa att dom finns.. Eller som kladdar och pratar sex för att få sig en natt.
Dom vill alltså ligga? javisst. Gött, kör på för fan!
Du får antingen killar som också är lätta som är för snälla eller som bara går med på saker och ting
, eller så får du killar som bara vill ha ett litet ligg, vilket innebär att dom skiter fullständigt i vem du är och hur du är.....
Jag vill refera till ett gammalt ordspråk som lyder : **** som **** .
För att inte skrämma iväg nån så censurerar jag det "fula" ordet i meningen.

Jag vill påstå att tjejer är lika jävliga som killar till stor del.
Det står jag för.
För hur mycket vissa tjejer säger emot, så spelar tjejer ett lika stort spel som killar när det gäller att ligga.

Nu ligger jag här i soffan efter en utgång i Nässjö.
Jag vill egentligen skrika ut hur galet det var.
Det var all in. Som jag sa.
Det va galet.
Träffade människor som va hur roliga som helst, fina människor, jävliga människor, konstiga människor, fula människor rent personligt... ja man kan hitta vem som helst.

Skrev svinmycket, allt försvann som skulle stått här.
Skitsamma.



Tack bfgrabbar och kvinnor.

Fina människor som i tre år fick mej att bli en lite mer vettig människa! 
Vettig och äcklig kanske nån annan skulle sagt.
jaja godnatt och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0