Helgen!

En liten vanlig söndags-sammanfattning av helgen ... Fredagen bestod utav att Simon kom hit, och min syster o hennes pojkvän.
Så det var fullt hus, förutom att farsan inte var hemma då.
Lördagen bestod utav att åka till stan ( jkpg) och kolla lite på viktiga saker.
Och hem igen för att kolla matchen.
Klart det blev ett Smguld! Himlans gött.
Kom ett par tårar av glädje och ryst har jag gjort sen dess, dom förtjänade det där guldet till 110% om inte mer.

Sen var det inte riktigt tänkt att jag skulle åkt in till stan, men efter en timmes letande av mitt leg ( läs pass)  och missat tåg och fixat mig i en minut, så skjutsade min fina mamma.
Mötte upp C utanför Centrum.
Hittade en pojkvän , nämligen min , och fick en puss eller 45 st :)

Framåt 1-tiden så gick vi för o "välkomna laget hem".
Jag befann mig lite i nåt slags känslodrama, vilket fick mig att stå där bland alla och le, helt tyst, och bli tårögd.

Efter ett par timmar så åkte vi hem och jag har ingen aning om när vi  kom hem till Simon.

Där sov jag iallafall, och blev hämtad av en kusin, för att sen fika hos mormor o morfar och sen efter det en sväng till stan igen, eller mer utanför jkpg, för att kolla viktiga grejjer igen.

Och  nu har jag så förbannat ont i huvudet.

Så jag tror jag säger så.
Och återkommer om jag glömt nåt.
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0