Godnatt

Nu har jag ätit så in i.
Mackor, yogurt o juice.
Blev svinhungrig när jag kom hem från Simon.
Värsta med mig är att jag äter så sjukt fort, jag hade lätt vunnit VM i att äta mest och fortast.
Och utan att anstränga mig.
Jag gör det utan att tänka. 2 min sen är allt uppätet.
Och nöjd är jag, yesyesyes att jag är.


Och ja, måndag är det imorn, ännu en trevlig jävla måndag.
En måndag som ser ut som alla andra dagar på alla äckliga veckor.
Samma grej varje dag. Hit och dit.
Nä, jag gör väl lite olika saker varje dag.
Men att veta att det är måndag, och att måndag är som söndag,tisdag,onsdag.
Känns sådär.
Det har till och med gått så långt att jag knappt vet vilken dag det är om någon frågar mig i veckan.
Jag håller inte koll, medvetet så håller jag inte koll, för jag ser ingen som helst mening med att veta att det är onsdag, när alla jävla dagar är likadana.
Min helg består av 7 dagar. Slå det om ni kan.
"Du kan göra vad du vill, när du vill, men du har inga pengar att göra någonting med , så det blir att du inte gör någoting någongång"
Sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0