En tavla?

Nu har jag ordnat upp en promenad i eftermiddag.
Den ska bli av.
Kanske slutar i en springtur. Vi får väl se.

Min andra kopp kaffe har iallafall lätt druckits upp, och jag känner mig sådär härligt pigg.

Filade dock till min "sidecut/undercut" innan, och gjorde den lite "bredare" om man kan säga så.
Lite bakom örat blev bättre tyckte jag.
Haha, även fast jag skulle låta det växa ut lite mer.
Men jag vill ju kunna ha det fint tills dess. Så jag ger mig själv en klapp på axeln.
Spontanitet är en fin egenskap.


Sååå äckligt sugen på att börja måla en tavla.
har duk och allting. Så vad väntar jag på?
En duk ska man ju använda är det ju tänkt.
Bara det att motivet är oklart.
Och det är ju rätt smart att veta först.

Det enda jag vet är att jag vill att denna tavlan ska bli najs, najs som i att jag blir sjukt nöjd, att motivet är totalrätt.
Går det hitta nåt sånt?
Förslag?


Lite så fundersam som bilden visar.
Så känner jag mig nu.
En tavla? Yes, men hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0