arbetsförmedlingen

För dom som hänger på arbetsformedlingen.se ofta , har kanske märkt att deras hemsida är ny.
Vilket innebär nytt kort.
På den gamla hemsidan står tre personer, helt random personer tror jag det var, två killar o en tjej, dom ser nöjda ut.
Jag störde mig ganska mycket på att dom såg så nöjda ut, jag tyckte det var ganska onödigt att dom tre skulle stå där jämte knappen  " sök jobb"..

Men åh va jag fick ångra det..
Man får ju inte lite ångest av den nya bilden.. Man blir förbannad, och man vill nästan gråta.
För helt plötsligt har dom 7 personer på framsidan! 7 personer med olika yrken.
?
Tack liksom. Och alla står med största leendet någonsin.
Vita tänder , glädje över att dom har jobb.
Så sitter jag här i sunkiga myskläder och lite slarvigt uppsatt hår och ska med motivation kolla ifall det finns jobb.
Tack säger jag :)

Jag vill inte ens lägga upp en bild på det, jag vill inte ens länka det.
Dom som hänger där , förstår vad jag menar.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0