jävla pall

Sitter på en jävla pall i det som va sovrummet, med ett antal papperspåsar och några väskor med skit i som jag inte kunde slänga, borde väl inte det heller, lite viktiga saker är det ändå där.
Två extremt stora kassar med tvätt. Okej extremt stora va väl lite och ta i, men över det normala.

Klockan är 9, har sovit i typ 4 timmar, och orsaken är väl att det är förjävligt och flytta när man inte riktigt har ställt in sig på det, dock börjar jag faktiskt förstå och gå med på det nu.
Vad ska jag göra åt det liksom? Nä precis, ingenting. Dags och börja förstå att man inte alltid kan påverka saker och ting.

Pappa Peter kommer hit efter jobbet och städar också. Så själv sitter jag nog på den här jävla pallen tills han kommer vid 4.
Eller kanske inte.
Den här lägenheten har nog fått sin del av det goda, lite för mycket action kan man tycka.
Vi sänkte medelåldern rätt rejält, från att en 90-åring lämnat över till en då 17 år gammal idiot och en 49-årig Eva, så lämnar en 19årig större idiot och en 51årig Eva nu över till en 90-åring igen. Ska tilläggas att alla andra i huset är runt 90 dom också, så nu blir det lugnt igen.

Förfester, ett antal bråk med ord som inte är så goa. Ah och där trodde jag att jag hade mer och säga om vad som inte va lugnt, men tror att förfester och dom "goa bråken" täcker allt faktiskt, har blivit en hel del av det så att säga.

Som sagt, jag ska tvätta garderoberna ( som om någon skulle se nån skillnad om jag inte gjorde det), personen i fråga som ska flytta in lär knappast använda 4 gigantiska garderober och verkligen fylla dom.

Ja, jag känner mig inte patetisk eller så ( ironi) , sitter här och lyssnar på massa låtar med Beyoncé,(?), jo , jag resonerade såhär : För lugna låtar: Sorgligt . Lite mindre lugna låtar: Gött och jag slipper tänka på allt negativt och sorgligt.
 Nä men då väljer Mimmi Beyoncé för att släppa dom tankarna, fråga mig inte varför egentligen.
Hjälper det? Ja faktiskt. Man ska alltid gå på magkänslan.. haha.

Jag skulle kunna tjata om hur lite jag vill flytta härifrån, men jag skiter i det nu.
Man får välja lite vägar i livet. Nu valde dom den här. Jag hänger på, glider med.
Så jävla tråkigt och städa själv bara.
Bara 6 o en halv timme kvar tills pappa kommer då.

Den här pallen är najs.

Ha't fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0